Polis sah ada kesan liwat terhadap Saiful: Bakri Zinin

BERITA HARIAN – Polis hari ini mengesahkan ada kesan liwat terhadap Mohd Saiful Bukari Azlan yang didakwanya membabitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Bakri Zinin.

Beliau berkata, ia berdasarkan hasil ujian klinikal oleh pakar Hospital Kuala Lumpur (HKL) terhadap bekas pembantu Anwar itu.

Selain itu, katanya polis sudah mendapatkan keterangan daripada 18 saksi berkaitan dakwaan itu.

Advertisements

9 Komen

  1. kenjji yusida said,

    7 Julai 2008 pada 4:05 am

    cuba kita renungkan sejenak,,,bukan kah kita ini penganut agama islam,,,mari lah kita kembali kepada al-quran,semua nya akan terlerai,,,yang najib pun satu hal,,kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang,,,

  2. zawawie said,

    7 Julai 2008 pada 3:22 pm

    Manusia memang GILA! Kadangkala mereka yang bijak pandai dan tinggi statusnya lebih kurang SAMA GILA dengan yang betul-betul GILA seperti yang di Rumah Bahagia.

    Atas dasar Pemikiran dan Otak yang bagaimana golongan ini, dengan sewenangnya mempersendakan Hukum agama dan kemanusiaan keatas sesama bangsa?

    Pelik, marah dan kasihan juga pun ada. Mengapa setelah diberi anugerah dan kurnia dari Allah menjadi Pemimpin dan Penguasa dikalangan rakyatnya, mereka ini mudah sungguh lupa diri. Macam orang yang tak mahu MATI dan tidak sedar bagaimana MATInya dalam keadaan dihina seluruh kaum bangsanya.

    Jika mereka tiada takut kepada kalangan bangsanya, sangat pasti juga mereka ini tidak takut kepada Allah! Makanya, Tuhan apakah yang mereka ini sembah?

  3. Affuan said,

    7 Julai 2008 pada 6:35 pm

    kalau lubang bontot saiful tak rabak pun, boleh dirabakkan kan? bukan kah bukti itu boleh diragui? sisaiful tak perlu malu sebab memang dia sudah terbukti “suka” dengan perbuatan lelaki ke atasnya itu. anwar? siapa nak jawab? kalau tuduhan pertama ke atas beliau dulu juga sudah dikira gagal, apa bezanya dengan sekarang? berfikir lah dengan otak. bukan dengan kepala lutut. nak kata bodoh, ada otak. nak kata lembu semuanya manusia. mungkin tenuk berangkali. kah3.

  4. aziela08 said,

    8 Julai 2008 pada 12:07 pm

    sangat2 diragui……..benda xbtol pon leh diadakan bukti siap pengesahan polis lagi..janji ada money..sume bole buat…..ni la dia m’sia yg tercinta….

  5. mank said,

    8 Julai 2008 pada 6:34 pm

    Rakyat Malaysia makin hari semakin teruk..Apa nak jadi dengan bangsaku..

  6. 9 Julai 2008 pada 11:15 am

    daripade ngko (saiful) nak cari kemewahan dengan cara 2,
    lbih baik aku rase nkgo tukar aje status ngko 2. pegi jahanam la dengan status yang ada pade ngko sekarang cz ngko x manfaatkan dengan sebaiknya. bleh blah la saiful…….

  7. ash037 said,

    10 Julai 2008 pada 1:41 am

    kalu dah sokong pembangkang tu, asyik nak bersangka buruk je kt polis……makan rasuah la…kne belilah……..jgn lah nk salahkan polis pulak…ramai polis yang jujur nak bagi makan anak bini…

    jgn sesedap mulut tuduh polis korup…bukti mana?

    ni ble kire fitnah ni…sesungguhnya fitnah itu lagi teruk daripada membunuh….

    sume org, baik pro krajaan or pro pembangkang, kne igt ni

    ‘mempertahankan maruah polis’

  8. mawa said,

    10 Julai 2008 pada 11:40 pm

    insyaalaah,sma2 la kite doakan mudh2an polis bertndk dengan lbih profesional supaya tragedi 1998 (sape ntah yang tumbuk ANWAR IBRAHIM smpai lebam kat mata n cedera kat anggaota lain. hnya ALLAH dan insan yg terlibat shja yg m’etahuinya) TIDAK berulang……..

  9. mike said,

    22 Julai 2008 pada 11:12 am

    wahai, rakyat Malaysia , apa lah nak jadi…..macam macam tuduhan……ini pandangan saya terhadap tuduhan meliwat ini…..saya rasa kita harus berpikir..sedikit….apa yang diliwat itu di paksa ke atau dia sukarela membiarkan dirinya di liwat…..kalau dipaksa memang salah peliwat…tapi kalau perliwatan itu di persetujui….dua dua pun bersalah kan..????

    oke…kita melihat secara teliti tuduhan meliwat itu…apakah seorang umur 23 tahun berbadan tegap boleh dikuasai seorang warga emas umur 60 tahun yang sekarang sudah weak…..pikirkan kan untuk perbuatan meliwat diperlakukan..si peliwat harus overpower yang diliwat secara fizikal, munkin bergelut atau menggunakan senjata..untuk menakut nakutkan dan si diliwat tiada jalan lain melainkan berserah dan berbogel dan selepas itu menonggeng supaya si peliwat boleh memasukkan kemaluan nya masuk kedalam anus si diliwat. macam mana…ko orang faham ke…..boleh percaya ke…….weeiiii…..saya pun tak tahu lah….saya pernah lihat beberapa ekor anjing jantan berkeliaran dan berlari mengerumuni seekor anjing betina di tepi jalan…..saya nampak apabila seekor anjing jantan coba mendekati dan menyetubuh anjing betina itu dan anjing betina itu melawan dan tidak membenarkannya berlaku….jadi pertanyaan saya…kalau seekor anjing juga boleh melindungi dirinya dengan melawan….apa manusia si diliwat itu tidak boleh melawanke …seorang umur 23 tahun tidak boleh melawan seorang warga emas 60 tahun ke….????? tak masuk akal lah….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: