ARTIS PANAS DI PD

HARIAN METRO (Rudy Syareme Sheriffudin)Kecoh lagi. Selepas dikejutkan dengan kiriman e-mel gambar bogel membabitkan seorang pelakon wanita sebuah drama bersiri, kini gadis itu kembali dengan kontroversi terbaru.

Sesuatu lebih mengejutkan berlaku apabila Harian Metro menerima kiriman e-mel daripada seorang pembaca mendakwa pelakon berusia 21 tahun terbabit berpakaian seksi sehingga menampakkan payu dara.

Pembaca yang dikenali sebagai Ahmad Suhaimi Salim dari Bayan Lepas di sini, berkata dia hanya menyedari perkara itu selepas menerima kiriman gambar berkenaan menerusi e-mel daripada rakannya, baru-baru ini.

Menurutnya, selepas melihatnya, dia terkejut apabila mendapati wajah wanita di dalam gambar itu mempunyai iras pelakon drama yang pernah mencetuskan kontroversi suatu ketika dulu.

“Lebih mengejutkan, e-mel berkenaan turut mendakwa gambar itu diambil ketika pelakon itu bersama rakan-rakannya menghadiri sebuah parti di Port Dickson baru-baru ini,” katanya ketika menghubungi Harian Metro di sini, semalam.

Ahmad berkata, jika melihat pada gambar yang diterimanya, seseorang pasti akan tertanya-tanya sama ada pelakon wanita terbabit ingin mencetuskan kontroversi sekali lagi dengan gambar seksinya.

Menurutnya, dia hairan dengan sikap pelakon terbabit sama ada sudah hilang arah hidup atau gemar bergelumang dengan aktiviti sosial hingga melanggar batasan pergaulan antara lelaki dan wanita.

Katanya, gambar itu memaparkan pelakon wanita terbabit berpakaian seksi yang menjolok mata dan menimbulkan persoalan sama ada gambar itu mungkin diambil untuk simpanan peribadi.

“Saya yakin ada pihak mungkin cuba menganiaya atau mengaibkan maruah artis terbabit dengan menyebarkan melalui Internet.

“Saya juga difahamkan penyebaran gambar itu bukan sahaja membabitkan pelakon drama terbabit, malah turut membabitkan seorang lagi pelakon wanita lain yang pernah mencetuskan kontroversi,” katanya.

Katanya, jika gambar yang tersebar itu adalah wajah pelakon drama terbabit maka dia diharap dapat kembali ke pangkal jalan dengan mengambil tindakan undang-undang terhadap individu tidak bertanggungjawab.

Advertisements

32 Komen

  1. visi2020 said,

    25 Mei 2008 pada 7:59 am

    kongkek kuat

  2. Affuan said,

    25 Mei 2008 pada 9:52 am

    Kalau dah tahu ada orang nak khianati, pakai la sopan sikit. Adat tu jaga la skit. Bengong betul la dier nih.

  3. Auzi said,

    25 Mei 2008 pada 2:32 pm

    Moral dari berita di atas:
    Di manakah moralnya manusia manusia terbabit? .. di kepalanya kah? .. atau di lututnya!..
    Rasanya.. elok kalau Tuhan tumbuhkan bulu kat seluruh badan.. senang sikit , takyah mbajir duit wat beli baju.

  4. Auzi said,

    25 Mei 2008 pada 3:07 pm

    .@Sesungguhnya Kami telah memasang belenggu di leher mereka, lalu tangan mereka (diangkat) ke dagu; menjadilah mereka terdongak. @Dan Kami (adakan) di antara hadapan mereka dinding dan di belakang mereka dinding (pula), dan Kami tutup (mata) mereka sehingga tidak dapat melihat. @Sama saja bagi mereka, sama ada kamu memberi peringatan kepada mereka atau tidak. Mereka ti….

  5. Auzi said,

    25 Mei 2008 pada 3:09 pm

    …bukan aku yang kata!

  6. Nur Hakim said,

    27 Mei 2008 pada 10:44 am

    Sesiapa nampak artis ni bagi palempang skit je…. Kurang ajar betul!

  7. pinky said,

    30 Mei 2008 pada 6:21 pm

    melampau betul ah dorang ni..
    kwan aku yg sama2 terbabit dalam parti nie cakap mmg ramai artis mlm tue..
    ader yg x segan silu togok air kencing setan tue!!!
    klu x nak org kata jgn lah buat hal..
    klu nak cr publisiti pun biarlah yang sedap org dengar..
    bukan ngan benda2 mcm nie..
    bila org kata dunia artis KOTOR marah pulak!!
    tapi dr apa yg ditunjuk x salah org mengata!
    dah tentu ko tue public figure!!!
    LU PIKIR LAH SENDIRI!!!!

  8. lynz (the curve) said,

    23 Jun 2008 pada 1:23 am

    bawak bertobat la..ingat lah sikit yang dunia ni da dekat penghujung zaman da.daripada cari publisiti murahan macam 2 baik tunjuk teladan baik baru la orang tak mengata.tak tahan nye tanpa segan silu siap mengaku lagi yang gambar 2 gambar die..mang betul2 publisiti murahan la pempuan ni..boleh blah la..

  9. rahimah said,

    24 Jun 2008 pada 9:39 am

    557

  10. gongok said,

    30 Jun 2008 pada 7:47 pm

    bukanye bodoh atau bingong tetapi artis ni x tahu nak menilai yang mana baik atau buruk……….mingkin mak gan ayah dia x ajar anak diorang yang sorang ni ajaran agama islam …………..

  11. wanchu said,

    5 Julai 2008 pada 1:48 pm

    Sememangnya artis jenis ini perlu dikasihani,kerana dia keliru sebenarnya.Tak kenal asal dan keturunan dan agama yang dianuti.Sebagai saudara sesama islam, kita doakan semoga Allah swt membuka hati dan mindanya untuk berfikir dengan wajar selayaknya diberi akal dan fikiran oleh Tuhan.

  12. Piraun said,

    25 Julai 2008 pada 8:21 am

    bodoh ar…kau bernama Islam tp mengamalkan budaya Yahudi…ape la yg ko nak cari…

  13. pening kepala said,

    18 Ogos 2008 pada 9:11 pm

    kembali la ke jalan Allah swt….

  14. ulaq lidi said,

    28 Ogos 2008 pada 9:12 am

    Ada orang-orang yang berbuat dosa mereka megah dengan apa yang mereka lakukan. Nasihat tak jalan.. maki hamun pun tak jalan… kalau dipelempang tak pasal pasal yang melempang masuk lokap…

    Itu pasalnya klita kena gubal penggunaan Anekmen Jenayah Syariah di Negeri-Negeri supaya bersesuaian dengan kehendak Al Quran, baru boleh bagi pelempang diorang dalam lokap. (Pelempang tu adalah antara kaedah soal siasat je). Kaunseling tu dah biasa dah…

    Hukuman setimpal, penjara mungkin sesuai jangan bagi diorang nak tunjuk-tunjuk aurat kat khalayak.
    Dah tua londeh baru bagi keluar.

    Terima kasih.

  15. aku_semacam said,

    17 Oktober 2008 pada 4:02 pm

    cantik nya dia punya

  16. EVO2wira said,

    25 Oktober 2008 pada 9:25 pm

    ala artis malaysia mengalahkan mat sallleh…pah tu apa ponn tarak………..

  17. Nasi Vanggey Ipoh said,

    13 Januari 2009 pada 9:53 am

    babi pnyer betina………..
    celaka…..
    kopek stok lalat hurung………

    pukimak!!!!!!!!!1
    da la gemuk…..bnyk lemak bersepah…..
    igt cantik sgt ke kopek tu?

    nnt kau….biar aku hunuskan keris aku kt leher kau betina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. cedek said,

    6 Februari 2009 pada 3:25 pm

    Jenis betina ANAK AYO KENCING BABI

  19. joe said,

    1 Mac 2009 pada 8:23 pm

    aku memang dah lama benci dengan artus betina m,sia.

  20. sekeh sekali said,

    27 Mac 2009 pada 10:12 am

    ….apelah nk jd dgn artis2 skrg ni..semakin teruk keruntuhan moral d kalangan artis lbh2 lg artis2 baru ni…bnyk masalah yg d timbulkan..sdh hilangkah keperiadian mereka & mengapakah meletakkan harga diri mereka begitu rendah sekali…rse2nya haiwan pun ade perasaan malu….insaflah selagi ade kesempatan..

  21. blacko said,

    19 April 2009 pada 9:58 am

    takkan gadis melayu hilang di dunia.dan akan bertambah lagi d akhirat.fikirkan sendiri apa sebabnya.

  22. wanie said,

    12 Jun 2009 pada 3:10 pm

    mna p bju yg selebihnya dh mn ker…..^^

  23. wan said,

    16 Julai 2009 pada 7:12 am

    kalau la aku nampak dia bogel aku datang sana terus aku pegang syok pegang tetek artis

  24. zettyhumaira said,

    28 Julai 2009 pada 2:57 pm

    die ni bukan islam agaknye. jenis kapir laknat kot!!!!!!!!!

    • amar said,

      27 Disember 2009 pada 1:16 pm

      suruh die pakai baju yg cukup kain ok

  25. bikir perak said,

    9 Oktober 2009 pada 10:31 am

    Mudah eja itu artis di Malaysia.. berbangga dengan kebodohan tak ada tara…kalu tak mana boleh jadi artis …kahkahkah.

    Datuk please ..mangsa dah dapat…wakahkah…

  26. amar said,

    27 Disember 2009 pada 1:15 pm

    x takut dose ke die nie bertaubatlah sekarang

  27. oWg nGori maRi said,

    26 Februari 2010 pada 12:23 pm

    artis2 skang nie lebih pd gosip..bakat hampeh..diorg mana tahu bezakan baik buruk..xtakot pd tuhan ker???jgn kejar dunia jer..akhirat 2 ingat2 ckit..

  28. indah said,

    11 Mac 2010 pada 10:49 pm

    mikirin diri sendiri ja lum tentu bener plg mikirin orag lain tambah pusiiiiiiiiiiiing

  29. ^^ said,

    20 April 2010 pada 1:58 pm

    klu org nk kiaanat,knp ko y bg isap tetek n bogel dpn khayalak ramai..
    siap bergilir2 lagi jantan puaskan nafsu.

  30. jinjun said,

    24 Jun 2010 pada 11:31 am

    ini budak bayak teruk lah selupa itu pontianak juga.tapi pontianak hihap olang punya darah,ini budak hisap olan punya…………lu tau lah apa itu.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: